Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Sunday, May 6, 2012

Premium Beauty

Hari ni adalah hari pertama pakai PB.
Sengkot penrut wes!!
Haha... Maybe sebab hari mula2. Rasa cam robot je sebab x pernah pkai. Hope it'll be better in the future.
Kepada sesiapa yang berminat, sila hubungi Puan Azita (my s-i-l) at 0199917369. Pay cash or installment. Sila tanya empunya owner.
I tlg promot jer. Hehehe...

Saturday, May 5, 2012

New tabs

Hehehe...
I've got new toy.
One for him.
The cute pink one is for me.
So sweet!

Friday, May 4, 2012

A Day @ KBTC

Olla...
Ehem...!
I love shooppping. Kalau emosi x best I suka buat yg benda yg best. Example : SHOPPING.
Perhabiskan sen yang ada. Kalau x de pun, buat2 ada. Boleh gitu?
Argh... X kira. Janji puas ati!!
Ada korang kisah I sopim mopim ni? X kan?
=)
To me dear x-rumate.. and yes I'm a big spender too!!!
Hahaha....

Thursday, May 3, 2012

As Beauty

Salam semua.
Saja je nak promo skit. Korang pakai produk kecantikan apa ek skang?
I guna As Beauty. Kira ok la... Ada improvement dari segi kulit sampai 4-5 org boleh prasan perubahan muka I yg x cun ni. Tapi kulit makin halus. Sebenarnya I tgk muka spupu I (Kak Za), fuiyooo... Halus gilo muka dia. Cam telur dikupas. Then tergerak ati nak tanya(walaupun dah pernah baca kat blog dia pasal produk ni?!). Dia cakap dia masih lagi pakai As Beauty ni. So, I pun order la ngan dia. Set percubaan RM50. Kalau set besar RM120. I ni jenis tamak haloba so I try yang set besar terus. Bukan apa, kalau yang trial tu kecik sangat. Takut x sempat produk nak blend in ngan kulit kita.
So, after two weeks, ada yg perasan perubahan kulit muka I. Alhamdulillah..... Sebelum ni muka I diserang virus jerawat. Now dah beransur pulih.
So pada sesapa yang nak cuba, leh la PM me.
Ok!?
That's all for this n3.
Later...!

Saturday, April 28, 2012

Mesyuarat PIBG Sekolah Kebangsaan Pak Badol 2012

Salam 1 Malaysia semua!
Hari ni hari Sabtu tapi kami warga SKPB bekerja tau. Saya yang menurut perintah.
Kali ni tugas I bukan camerawoman ok. Dah berubah skit jadi penyampai hadiah. Partner I kali ni ialah Kak Ti (Madam Siti Latifah).
So mai la kita layan gambar yang sempat I amik.
* abaikn gamba tuan blog yg montel tu.

Wednesday, April 25, 2012

Tears and Joys for 2012

This is my 6Bestari class.
Hope they'll get good results in the UPSR this year.
My prayer is always with you all!

Sunday, April 22, 2012

Minggu Anti Dadah

Sekolah kami buat minggu Anti Dadah bermula ari ni sampai ari Khamis ni. Ada ceramah, pertandingan melukis poster, tayangan video dll.

Thursday, April 19, 2012

A Day @ McD

Holla!
Yesterday my heroes and me went to KB Mall. It's just me and them. Only the 4 of us. Lambatnya my heroes nak besar. Kalau tak leh jadi bodyguard and tukang tlg bawa shopping bag mama. Hehehe...
We went there after school. Just sight seeing!
Lama x blanja diorg. My mum slalu risau boleh ke I handle anak 3 sorang2?
Ma... Adik dah besar la Ma. I can now handle my own kids. Dia selalu kata, Ma tengok adik suppo budok umur 17-18 thn jah lagi. Suppo budok. X kaba yang anok dio ni dah 31 thn tau tahun ni..!!!Maybe because I live with them.
How time fly...
Anyway... I love my mum. She's the best mum in the whole world!

Tuesday, April 17, 2012

In-house Training for ICTL year 5

Today my school had in-house training for above matter.
We combined with 3 school because we have JU we us - Madam Husniza.
My slot is Microsoft Words , Excel and Internet.
Everything went smoothly today.
I was nervous at first because this iwas my first time I gave a talk in front of other teachers. Well... I think , not bad. Although me and Madam Hus a bit shaking. Hahaha... I can control it. But Madam Hus looked so pale. Too nervous I guessed. Well Kak Za, u did a good job!
Well done!

Sunday, April 15, 2012

New wristlet

I got this from some1.
Tqvm! U know who u r.

Friday, April 13, 2012

No One Knows

No one knows
My sorrow and my pains
No one knows
How my heart bleeds
No one knows
How I smile to cover my sadness
No one knows
How tough it is
No one knows
How miserable it is
If you could see through me then...
You Will Know ....

Wednesday, April 11, 2012

From ChiangMai with LoVe

Kalau last year my GB belikan nail clipper from Korea, this year he bought us this. See picture below. Bekas untuk boh tisu. Sweet jer color dia kan? SeSWEET orgnya. Tq bos!
Hmmm hari ni gak ada berita baik. My abah dah leh discharge. So leh la ma rehat kat umah. Kesian dia. Dah lama berulang alik ke hospital.
Tapi Doc suruh g buat daily dressing. Hmmm.. Boleh ke ma and me akak abah ke spital?
We will see how....

I LoVe TuneTalk