Followers...
....
Saturday, September 13, 2014
Monday, January 13, 2014
First Posting for 2014
Assalamualaikum semua lovers and haters!
Masih macam dulu. Semestinya nk kurus and stay kurus. Bukan nak kurus kejap pastu naik balik.
Hebat kan? 2 kelas last, 1 kelas tengah. Xpe la Jihan. Jalankan amanah sebaik mungkin. Setakat yang terdaya.
Mood ke laut!
Huh!
Boring!
X best!
Sunday, December 22, 2013
Human by Christina Perri
Christina Perri
"Human"
I can hold my breath
I can bite my tongue
I can stay awake for days
If that's what you want
Be your number one
I can fake a smile
I can force a laugh
I can dance and play the part
If that's what you ask
Give you all I am
I can do it
I can do it
I can do it
But I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human
I can turn it on
Be a good machine
I can hold the weight of worlds
If that's what you need
Be your everything
I can do it
I can do it
I'll get through it
But I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human
I'm only human
I'm only human
Just a little human
I can take so much
'Till I've had enough
Cause I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and i break down
your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human
Thursday, December 19, 2013
Study Jihan!!!!
Adoii... Orang lain dok sibuk study. I plak aura baking yang datang ni... Guano kiro nih?
Kursus Linus 2.0 baru je habis tadi. So tiba masanya utk study... Esok lah.
Jihan fokus Jihan... Fokus...!
😊
👍
Sunday, December 1, 2013
Macarons
Hi there!
Having sweet tooth like me? Huh! It's hard to buy macarons here in Kota Bharu. So, I google it. Found this web : www.masmacarons.com
The service was good. Fast delivery.
The macarons were cute and small. But the taste is not the same like my sister bought in Abu Dhabi. And they're too soft... Easy to break. Mudah hancur. And the taste... Hmmm... I think same although the colours were different.
Saturday, November 30, 2013
Wearable Arts
Assalamualaikum.
Apa khabar? Ehem... Ni gambar kuliah last untuk semester 6. Ni untuk subjek minor kami la. Seni. Bagi semester ni, kami kena buat something berkaitan ngan wearable arts. So, ni la antara hasilnya. Banyak lagi tapi x sempat nak ambil gambar. Sibuk nak balik.
So, ni kelas terakhir untuk semester 6 ni. Huhuhu... Ada lagi 2 semester. InshaAllah... Ujung tahun depan habis la. Pejam celik.. Pejam celik... Dah abis 6 semester kan? So, kawan2 yang nak sambung belajar tu... Sila la sambung. Bukan payah pun. 5 kali meeting je every semester. Kalau I boleh buat. Korang mesti boleh buat sebab I know u all are better than me. Good luck!
The exam is on 20th December.
Wish me luck too!
Thursday, November 21, 2013
Alone and lonely.
Yesterday..
I was alone and lonely.
Yesterday..
I remembered how we used to be.
Yesterday..
Is history.
Yesterday...
Had gone.
Huh... cun kan those bracelets. Bila la nok boleh beli baru. Dah lama x beli gold ni. Then singgah..
Lepas tu order..
*Mate, I wished u r here*
Then sebelah petang ke Pengkalan Kubur utk temankan mak saudara. Macam Langkawi kat sini. Banyak coklat. Best!
Tengok je la... No money. No talk.
Yang ni bukan ori ok. Clon punya.
Plan nak buat cam Riri. Short curly hair. 2014 hair style..
Tuesday, November 19, 2013
Pizza Kok Lanas. Thank you very much.
Assalamualaikum
Semalam ada kelas tambahan. Result tahun 2013 baru je kuar tapi kami para guru dah kena berkhidmat utk ank-ank didik bila mula cuti sekolah. Siapa kata cikgu boleh rehat @ cuti lama bila cuti sekolah? Itu adalah fakta utk 30 tahun lepas. Bukan untuk tahun-tahun mendatang.
Kami ada kelas tambahan untuk tahun 5 yang nak ke tahun 6 tahun depan yang dinamakan Golden Holidays. Tu tak kira lagi dengan kelas untuk budak tahun 2-4 yang di namakan Sweet Homework. Bebudak tahun 2-4 diberi kerja rumah dan akan datang ke sekolah untuk hantar dan disemak dan bincang. Hadoii... Anak orang di asuh. Anak sendiri ditinggal tinggalkan. Kalau dapat pasangan yang faham tugas guru tak pe. Kalau tak faham? Boleh gaduh maaa...! Asyik nak ke sekolah je laki/bini aku ni ape hal?? Orang cuti sekolah. Dia dok pergi sekolah je sepanjang tahun. Haaa... Sape nak jawab? Guru Besar? Cc sekolah? PK? Ntah la. Tanggungjawab. Bila orang dah serah tugas. Terpaksa la kita pikul kan? InshaAllah... Ada la balasannya nanti.
Uwekkk....
Thursday, November 14, 2013
45? Means? Double up your work for the upcoming year!!
Alhamdulillah...
Sapa la g upload gamba si tembam ni dlm FB? Papepun, Thank you very much. Dengar kato eh adik Jiji.
SK Pak Badol mendapat 45 orang 5A utk tahun 2013. Wah...! Xpernah terlintas di fikiran tau. Paling tinggi I target pun 26 je. Tu pun tinggi skit dari hasil dapatan tahun lepas. Tapi Syukur sangat2 sebab inilah hasil penat lelah mengajar and buat kelas tambahan sampai diperli2 oleh insan2 disekeliling..... Orang lain cuti kita dok sibuk kelas tambahan. Bawa la tilam bantal g tidor kat sklh. Huhuhu... Berbaloi tak?
Next year? No more hard work. Leh kurangkan kelas tambahan la kan? I kan ajar kelas bawah. Hehehe... I like!
LINUS 2.0 LBI I'm coming bebeh!
Guru kelas tahun 2C hokeyyy!
Actually i love teaching level 1. It's more for their knowledge not for exam. Kan? Hanya guru2 yang cemerlang je leh ngaja kelas ujung2 ni. Kan? Kan? Kan?
So, kiranya I ni memang cemerlang ah sebb dpt kelas ujung2 je kan?
Ehem... Jangan jeles. Tuan punya blog memang cam gini. A bit koya plus poyo.
Ok. Bye!
Tuesday, November 12, 2013
Jamuan Akhir Tahun SKPB 2013
Assalamualaikum
Pada yang berkenaan. Lain yang di rancang, lain yang terjadi.
Tahniah pada yang bertuah.
Sunday, November 10, 2013
Malis Cafe @ Restaurant
Assalamualaikum semua!
2 hari lepas kami makan malam kat cafe ni. Ok la. Walaupun tempat nya kecil tapi selesa and the food was great!
Cara chef dia present the food pun menarik. Malis Cafe ni terletak dekat nga umah tuan punya blog ni. Kawasan SBJ Pasir Pekan. Sederet ngan butik Avon Pasir Pekan. Try ah!
Labels:
cafe,
food,
hungry go where,
kaki makan,
restaurant
Graduasi Tadika Mawaddah 2013
Assalamualaikum...
Tempat nya berhadapan ngan Taman Tengku Anis. Ala... Tempat yang korang selalu jogging atau tengok rusa tu. Aik... Rusa? Apa kaitan ni? Hisshhh... Nak crita pasal konvo si kembar... Sampai ke rusa pulak?Apa daaa....
Ok. Dah besar anak mak. Tahun ni abis tadika. Tahun depan dah nak masok tahun 1. Isk... Isk... Isk.... Mak makin tua ni. Bila nak tambah kerakyatan ni? Adoii... Nak sangat la. Tapi.....
Whatever.... InshaAllah... Ada la tu rezki di tahun2 hadapan. Amin...!
Sorry la.. Banyak gambar and video di ambil menggunakan ipad mini so x leh nak upload sini. Malas nak transfer. Tengok je la mana yang ada ni. Ank2 ku tak buat persembahan pun. Cuma amik scrol and trofi je. Dapat beg free.
Papepun... Tahniah. Sebab dah boleh baca walaupun x selancar ank2 orang lain. Tapi kira ok la kan... Slow and steady. Mama diorang dulu pun lambat baca gak.
Terima kasih untuk cikgu2nya.
Subscribe to:
Posts (Atom)














































