Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Sunday, January 29, 2012

HB2AFAH

Just wanna wish HB2U.
I can't texts u. 
I can't call u.
I know u don't read my blog.

I wish nothing but the BEST for you..."katanya ADELE"

Majlis Watikah Pelantikan Pengawas Sekolah Kebangsaan Pak Badol 2012

Hari ni adalah hari pertama sekolah selepas cuti selama seminggu yang menyakitkan hati. Pergi sekolah punyalah pagi, aura rajin datang jap. Hehehe... Pastu ada majlis. Pastu ada pegawai PPD Mr. Nawawi. Pastu ada bebudak praktikum dari IPGKB. Pastu... Huish... Brapa banyak pastu ni?
Hmmm... Ari ni I kena jadi tcer yg kontrol macho la sebab kena pegang dulang tolong hulurkan sijil pelantikan. Auw... Malu I tau. I x suka naik pentas ni. Berpeluh cam mandi ujan tau. I x suka orang tengok I. Cair make up mak hokey!! Tapi sebab tcer2 vok yg lain dah kena terima sijil plantikan guru disiplin & ajk badan pengawas so terpaksa la I yang vok the vas ni yang kena kontrol macho naik ke atas. Whatever la kan...?!?!
So cam biasa....Ada sekeping dua gambar ni yang telah I edit. Layan je la. Malas nak upload 1-1 nati buat menyemak kat blog I pulak. Dah la empunya blog sentiasa tiada dalam gamba so, tengok skit2 dah la yer.
Hehehe...
Oh, nasib baik la bebudak praktikum tu tak de yang option BI. Kalau tak sure diorang nak masuk tengok / observe I ngaja. Cam biasa... I kan tak suka orang tengok I so, Alhamdulillah... Yang datang hanya option PRA Sekolah & Sains/Sivik. Good2... I like!!!
Ok.. That's all for today. C ya!

Friday, January 27, 2012

Damage has been done!


Sad bad hair day?
Hmm...life is back to normal. 
Sucks!
It's nothing....maybe it's PMS!
Huh...!!!

Sunday, January 22, 2012

Tutti Fruity Kubang Kerian

Is now open! Yeay... Now I can enjoy delicious frozen yogurt here in Kelantan. Kalau sebelum ni asyik baca dalam majalah or tengok kat tv jer, skang ni dah leh rasa sendiri. So kepada penduduk Kelantan leh la datang beramai-ramai k. Chewah... Macan la syarikat Tutti Fruity ni bayar kat I, bila tolong promosi ni. Bukan apa it's just because I really love ice-cream that's why la I suka bila benda-benda cam gini ada kat KB. Almaklum la... Kelantan!!!? Nasib baik Baskin Robin xde kat sini. Kalau tak sure muka ni je yang jadi pelangan tetap.
Tutti Fruity ni buka bebetul depan kampus tempat kuliah I. Tu satu lagi sebab untuk I pergi lagi. Depan Mydin Mall, blakang RHB Bank ujung skali.
Tq untuk Mr.A sebab melencong ke sana tadi. Actually kami on the way back from Demong Beach Resort tadi. Tetiba je terasa nak makan ais-krim. Untuk perhatian semua... Bukan mengidam hokey!! Just terasa nak makan. That's all.
Kalau mengidam pun maybe my dear sis - Amy or my SILs ( k'ta @ mak lang diorang). Tahun ni, InshaAllah ma tok akan dapat 2 orang cucu. Kalau belah in-laws plak, mak lang and mak ngah diorang peknen skang ni.
Tahniah untuk semua. Tambah lagi kerakyatan Malaysia.
;)

Demong Beach Resort (again?!)

Huhuhu... Cam xde tempat lain nak g bercuti kan?!
Hai... Kat Klate ni mana lagi? Tapi resort ni kat Besut Terengganu. Kalau Kelantan selalunya orang pergi Sudara Beach.
Sebenarnya bukan apa just nak fulfill hajat rakyat jelata je. Dah lama x mandi kolam. Padahal baru last month pergi the Carnival kat S.P.
Book bilik last week lagi. Nak yg double bed tapi fully booked so terpaksa la amik yg double single bed. Whatever la... Asal ada kolam kan?

Saturday, January 21, 2012

Kem Kepimpinan Pengawas SK Pak Badol

Hari ni ada kem kat sekolah. Semua pengawas , pustakawan, pengawas reading hut & ketua dan penolong kelas kena hadir. Kem bermula dengan senamrobik , ceramah dan diakhiri dengan penyampaian sijil kepada peserta.
I kali ni kena bahagian persiapan sijil. Tapi disebabkan suka amik gambar ada jugak la part yang I suka tu.
So layan jer la...

Thursday, January 19, 2012

Motivasi Tahun 6 2011

Semalam ada motivasi kat Sk Pak Badol. Khas untuk murid tahun 6. Semua guru tahun 6 terlibat tapi yang ada beberapa kerat jer.

1st posting using iPhone 4S

Yuhoo...!
Finally, i've got what i've been dreamt of.
I kena register no.baru utk amik pakage ni. 019396XXXX.
Kepada yg dah ada no.012 i tu akan tahu ending lagi empat digit tu.Tapi 012 masih lagi no. Official i tau. Anything just call or sms me thru that 012 ok.

Sunday, January 15, 2012

Lihatlah dunia...

Alhamdulillah...

Walaupun i ni x seGenius korang... Tapi ok la kan nga results sem 1 I ni.

Bekerja sambil belajar...

Published with Blogger-droid v2.0.2

Monday, January 9, 2012

In-house Training For MBMMBI

Semalam ada kursus dalaman untuk program MBMMBI. Kepada yang tak tau lagi apa ke benda tu...sila la guna Mr.Google yer...Malah mak nak taip kat hp yg screen kecik ni.

Kursus tu start pukul 1.15 sampai 3.00 petang!!!!

Adus...stress betul I. Dah la nak g amik hero2 Melaya lagi. Nak g hospital lagi...tgk abah ku. Diorang buat in-house pulak. Dah la lama...huhuhu... Pastu ari Khamis ni ada English Panel Meeting. I pulak SU. Hadoii... X suker tau!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2

Saturday, January 7, 2012

1st Assembly 2012 SK Pak Badol

Salam Ahad.
Hehehe...ari ni ada 3 berita. 2 baik 1 x brapa baik. Ok, let's talk about bad first. Semalam my dad sesak nafas. So, bawa la ke kecemasan Wakaf Baru. Lepas tu naik ambulance anta ke HPRPZ a.k.a Hospital KB. Dia kena masuk kat CCU. Semoga abah cepat sembuh. :(

Berita yang ke 2? Hehehe...suker lah sebab dia call semalam. Nun jauh dari Putrajaya. :) Maksudnya dia masih ingat I kan? To whom it may concern: "Terima kasih sebab ingat I". 

Berita yang ke 3? Hahaha...yang ni yang paling I suka. Orang yang rapat ngan I peknen!!! Auw...I like! Tahniah to whom it may concern jugak! U know who u r. I love u! I suka peknen lady and lil' babies. Tapi bila babies tu jadi todler...alamak...sakit kapla!!! Huish...

Then pasal picture kat atas tu...assembly yang pertama minggu ni. Puan Norizan a.k.a Umi Adam, yang jadi MC. Tu adalah wajah2 yang sempat I snap tadi. Biasak la...Tuan punyer blog ni suka amik gamba. :) Lepas tu plak, tadi Tcer Nor Aini bagitau, I kena jadi jurugambar untuk meeting esok. Hehehe...tetap dan berpencen ke apa ni? Whatever la kan?? I love photography! :) 
:p

Elianto

Hi yall...

Today I went to KBTC. I bought new lipstick. Hehehe... this was the 1st new lippy I bought this year. More to come,of course!

You know me. I love make up...!!

;-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

I LoVe TuneTalk