Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Showing posts with label Hadiah hari guru. Show all posts
Showing posts with label Hadiah hari guru. Show all posts

Wednesday, May 16, 2012

Presents

Skali lagi I update blog untuk ari ni.
Just nak bagitau TERIMA KASIH untuk semua anak2 didik ku yang telah memberi hadiah sempena hari guru ni.
Kepada yang tak beri tu , Tcer x kisah. Hadiah yang paling berharga adalah keputusan yang cemerlang yang korang dapat beri nanti. Kejayaan korang untuk menjadi insan yang berguna di masa hadapan merupakan hadiah yang bermakna bagi seorang guru.
;)
Kek tu adalah sumbangan dari keluarga Ahmad Firdaus Ab Hamid. I love chocolate cake! It was from Secret Recipes HOkEy!!!!! Auw... I like!

Ehem... Ari ni tcer pakai punjabi suit yang telah lama dibeli tapi x pernah di pakai di SKPB.
Disebabkan dress code untuk hari guru tahun ni color purple so... I blasah je yang mana ada.
So... Layan je la...

I LoVe TuneTalk