Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Showing posts with label raya. Show all posts
Showing posts with label raya. Show all posts

Sunday, August 11, 2013

Happy 1st Birthday to Aisya Sofia

Ehem.. Dah setahun anak menakan aku yg lahir kat Abu Dhabi ni. Cepat kan?
Semalam sambut birthday Aisya nga Belated utk abam Alif (hero melaya ku). Ada la kek and sedikit jamuan. Kawan my sister and sepupu sepapat je yg datang beraya. 
So ni je yg sempat di snap.
Ni plak gamba gediks tuan punya blog bersama my beloved sister.
Dan lagi... Bersama my mother...
Dan gedikss lagi...
Dan lagi...

Thursday, August 8, 2013

Hari Raya AidilFitri 2013

Ass Salam...
Macam biasa... Kalau raya mesti balik Kedah. Tahun ni kitorang punya dress code ialah PINK. Hohoho... Walaupun xde anak pompuan... But I like pink. Nampak sweet je kan..
Dan untuk kali pertama, x de gamba raya bersama keluarga. Hanya tuan punya blog bersama hero-hero mak je. Almaklumla... Mr.A bukan jenis suka bergambar. Bare buke buleh wak sehe! Keno dok dale bukuh!
So xleh nak show off la.
Muka yang dalam proses menggelupas. Sila abaikan tuan punya blog yang tak cun ni.
Bersama mertua, biras & cucu2nya.
Hero-hero Melaya mak!
Aqil and Azim. Mana si abam? Dok kat depan I. Melantak laksa penang.
Macam biasa la.. Mak kan suka snap snap...  Hehehe... Zasss!
Layan...

Monday, September 3, 2012

More Raya pictures

Just nak upload pictures
X kisah la kan...

Raya 2012 @ SKPB

Salam!
Ari ni I MC sebab sakit kepala.
Semalam SKPB buat sambutan raya and PK HEM baru dari Sk Bukit Marak.
Pagi belaja cam biasa cuma pkul 11.30 baru la bebudak berkumpul kat dewan terbuka. Papepun.. Take a look at the pictures taken!

Sunday, October 11, 2009

Gambar Raya 2009

Raya tahun ni tiba giliran raya kat Baling Kedah. Umah mertua ku. :) Ni adalah gamba raya yang sempat di snapkan. Ada banyak lagi tapi cukup la rasanya dengan yang ni jer. Rasanya tak terlambat lagi untuk di uploadkan tentang gamba raya.
Tok wan dan cucu-cucu...ada lagi 1, Syazwan (anak Pian & Zila). Mereka tak balik lagi...raya ke dua baru balik Kedah. Kami lak on the way balik Klate. So tak sempat nak bergambar & beraya la...
Ni family Pak Ngah (Yusof- adik suamiku)& Mak Ngah....Baby E-Sha & Kakak Dania.

Ni family Mak Lang (Suriati- adik suamiku) & Pak Lang...Syifa & baby dlm perut ibu...katanya scan boy...katanya...nak boh nama Irfan...tambah lagi cucu ayah ngan mak... :)


Ni plak gamba family Papa Chik(abang ku - Lan) & Mama Ta....baby Daaii, Danish & Daniel.

Ni plak....family tuan punya blog...actually..tahun ni plan nak warna coklat tapi sebab baju bebudak ni tak der saiz sebab beli last minit kan? Biasa la...pakai blasah je la yang mana ada. Nasib la I nyer baju buat 2-3 pasang....and then merah plak ada dalam senarai...(kain yang di sponsor oleh my sister dari Abu Dhabi). Nasib baik my sis kirim kain ni awal...sempat la siap baju kurung ku ni....TQ sis... :)
Petang tadi plak...my sis & anaknya-Aleeya, dah naik airplane ke Abu Dhabi...Insyaallah dlm kul 4 pagi waktu Malaysia sampai la kat sana. Tapi me and my twins tak anta pun diorng.Sebab tak larat nak kejar si kembar la kalau ke KLIA...tak tau la bila lak dia balik...katanya...kalau suaminya dapat projek kat Saudi...maknanya...lama lagi la mereka kat sana....whatever la kak...hope dapat la projek tu...cari pengalaman kat negara orang dulu...tapi rezeki ada kat mana2. Tak kisah la kat Mesia @ luar negara kan?

I LoVe TuneTalk