Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Thursday, August 8, 2013

Hari Raya AidilFitri 2013

Ass Salam...
Macam biasa... Kalau raya mesti balik Kedah. Tahun ni kitorang punya dress code ialah PINK. Hohoho... Walaupun xde anak pompuan... But I like pink. Nampak sweet je kan..
Dan untuk kali pertama, x de gamba raya bersama keluarga. Hanya tuan punya blog bersama hero-hero mak je. Almaklumla... Mr.A bukan jenis suka bergambar. Bare buke buleh wak sehe! Keno dok dale bukuh!
So xleh nak show off la.
Muka yang dalam proses menggelupas. Sila abaikan tuan punya blog yang tak cun ni.
Bersama mertua, biras & cucu2nya.
Hero-hero Melaya mak!
Aqil and Azim. Mana si abam? Dok kat depan I. Melantak laksa penang.
Macam biasa la.. Mak kan suka snap snap...  Hehehe... Zasss!
Layan...

Just want to wish...

Nati kita update lain utk versi baju raya...

Tuesday, July 16, 2013

Onde-onde

Ehem... Apa juadah korang ari ni? 
Masak sendiri atau ke bazar Ramadhan je?
Me? Macam biasa ah... Main tunjuk2 je. 
Balik sekolah tadi, bawa abah ke Klinik Ziad so ari ni kira 2 trips la ke Melor. 
Biasa la... Abah ni kalau tak ke klinik kegemarannya tu sure x sembuh penyakit dia. Nak kena g Ziad gak. Baru ok.
Minta maaf. Tuan punya blog nak enterprem kejap... With the msg... I love you! Eh... Macam korang tak leh baca kan ? Apa daaa... 
Hehehe.. Maap le... Ari nak ujan. Puasa... So x brapa stabil la ni. Tu yg melalut... Ok. Abaikan...

Saturday, July 13, 2013

Hadiah dari secret admirer?

Are you sure?
Hehehe... Jgn terkejut mak cik yang tua ni ada secret admirer! Hahaha... Lawak je tu.
Sebenarnya tu dari anak murid I yang darjah 6 and namanya Zahid Lutfi.Dia balik kampung and belikan ole-ole utk teachernya. Dia anak salah seorang guru kat SKPB ni ( Thank you very much Kak Siti! ). 
Hishh.. Makcik ni dah tua... Ala ala nenek kebayan dah ni. Mana la ada org minat... Kan?
Papepun... Terima kasih skali lagi sebab ingat kat Teacher.


Sunday, July 7, 2013

Mr.A new toy

Salam semua!
Tinggal beberapa hari lagi dah nak masuk bulan puasa. Salam Ramadhan in advance!
Tuan punya blog yg x berapa sihat. 
Selsema lor!

Sunday, June 30, 2013

Tok Aman Bali Beach Resort

Hollaa..
Hehehe... Kalau orang lain sibuk ngan bola kelantan lawan johor.. Tapi I.. Sibuk nak ke resort.
Hahaha.. Memang x minat bola so... Ada I kesah?
Ehem... Kali ni kami ke TABBR. Tempat baru, cantik, selesa dan aman. 
So enjoy the pictures.
Then sebelah malam kami p makan meggie ketam!

Tuesday, June 25, 2013

Pay Day

Hohoho...
Biasak la... Bila dah bunyi guruh di langit air dalam tempayan ni akan dicurah!
Ntah apa2 la tuan punya blog ni kan?
Teruk betul..

Monday, June 24, 2013

Dah setahun lebih...

Hi all!
Tajuk ari ni?
Berkaitan nga iPhone 4S i ni la. Dah setahun lebih i guna tapi masih setia ngan nya. Kalau sebelum ni.. Paling lama guna hp pun cuma 6bulan pastu dah boring.
Tapi bila guna iPhone ni... Lama la plak. Nape ek?
Salah 1 sebab yang best.. Gamba dia yg leh di edit. I yang udus ni pun leh nampak gojes... Huhuhu.. I like.
Tapi sebenarnya tengah nak shoot S4 ni... Cuma nak tunggu 4G Lite punya version kuar. So... Sabarrr!
Picture S4 sure lagi cun kan sebb 13 megapixel.
Huishhh... Lambat eh...

Wednesday, June 12, 2013

You don't know me well...

As if....
Just because....
Now I know...
Ok. Fine!
:'(

Thursday, June 6, 2013

Selamat Pengantin Baru

Salam semua!
Hehehe... Ari ni ke rumah xrumate ku kat Bukit Marak. Adik lelaki dia kawen.
Me, my mum & my sons je pergi. Bos kerja.
Tak tau nak cerita apa la.
Enjoy the pictures je la.
Oh... Pagi tadi g potong rambut. Make it 
short and sweet. 
My love...
ALAZAQ
❤❤❤❤❤❤

Monday, June 3, 2013

Zalora again!

Hey everyone!
Look... 
It's here!
My Vincci platform.
Cun tak? Sexy kan!?
I love Zalora.com.my
Byk pilihan and servis dia cepat. 
Apa lagi? Siap dapat coupon utk % lagi.
Sure akan shopping kat zalora lagi! 

Sunday, June 2, 2013

9th Anniversary

Salam u all!
On the 1st June, we checked in at Banding Lakeside Inn.
Saje je. On the way back from Kedah we decided to stop there. Tapi nasib baik kami dah booked awal. Kalau tak, memang full.
The place was nice. Kami amik deluxe room. It's RM250 lake view. Luas jugak bilik dia.Got bath tub, which our sons love the most. And not forgetting the pool.
Ada banyak aktiviti boleh buat such as boating, rafting, fishing and jungle trekking. Tapi kami x buat semua tu. just singgah and balik.
Not planning to do the outdoor activitivies.
Well, enjoy the photos taken by my cabuk cam.
Ignore the blog owner's ugly face!
Xoxoxo

I LoVe TuneTalk