Ho ho ho... Ari ni ada 2 entries. Sebab lupa nak upload yg previous entry.. X kisah la kan...!?
Followers...
....
Tuesday, August 27, 2013
Monday, August 26, 2013
My new toy
Ehem...
Dok aim nak amik S4 tapi bila g kedai terbeli Blackberry Q5 plak.
Adoi... Mesti korang tanya, nape x amik Q10 ? Sebab kalau fikir balik, rasa cam mahal sgt and x berbaloi. Baik la I amik S4 dari amik Q10.
Argghhh... Pape pun lantak ah. Asalkan I ada gajet baru yang boleh I godekkan.
Zasss... Layan je la apa yang ada ni.
But to tell the truth, I'm loving it! Walaupun low-n punya phone...
Kira ok la kan?
Kita tunggu iPhone 6 nak kuar nati lak... Next month... Maybe 10 Sept kot..
So, tunggguuuuu...!
Sunday, August 11, 2013
Happy 1st Birthday to Aisya Sofia
Ehem.. Dah setahun anak menakan aku yg lahir kat Abu Dhabi ni. Cepat kan?
Semalam sambut birthday Aisya nga Belated utk abam Alif (hero melaya ku). Ada la kek and sedikit jamuan. Kawan my sister and sepupu sepapat je yg datang beraya.
So ni je yg sempat di snap.
Thursday, August 8, 2013
Hari Raya AidilFitri 2013
Ass Salam...
Macam biasa... Kalau raya mesti balik Kedah. Tahun ni kitorang punya dress code ialah PINK. Hohoho... Walaupun xde anak pompuan... But I like pink. Nampak sweet je kan..
Dan untuk kali pertama, x de gamba raya bersama keluarga. Hanya tuan punya blog bersama hero-hero mak je. Almaklumla... Mr.A bukan jenis suka bergambar. Bare buke buleh wak sehe! Keno dok dale bukuh!
So xleh nak show off la.
Aqil and Azim. Mana si abam? Dok kat depan I. Melantak laksa penang.
Macam biasa la.. Mak kan suka snap snap... Hehehe... Zasss!
Layan...
Tuesday, July 16, 2013
Onde-onde
Ehem... Apa juadah korang ari ni?
Me? Macam biasa ah... Main tunjuk2 je.
Balik sekolah tadi, bawa abah ke Klinik Ziad so ari ni kira 2 trips la ke Melor.
Biasa la... Abah ni kalau tak ke klinik kegemarannya tu sure x sembuh penyakit dia. Nak kena g Ziad gak. Baru ok.
Minta maaf. Tuan punya blog nak enterprem kejap... With the msg... I love you! Eh... Macam korang tak leh baca kan ? Apa daaa...
Hehehe.. Maap le... Ari nak ujan. Puasa... So x brapa stabil la ni. Tu yg melalut... Ok. Abaikan...
Saturday, July 13, 2013
Hadiah dari secret admirer?
Are you sure?
Sebenarnya tu dari anak murid I yang darjah 6 and namanya Zahid Lutfi.Dia balik kampung and belikan ole-ole utk teachernya. Dia anak salah seorang guru kat SKPB ni ( Thank you very much Kak Siti! ).
Hishh.. Makcik ni dah tua... Ala ala nenek kebayan dah ni. Mana la ada org minat... Kan?
Papepun... Terima kasih skali lagi sebab ingat kat Teacher.
Sunday, July 7, 2013
Mr.A new toy
Salam semua!
Tinggal beberapa hari lagi dah nak masuk bulan puasa. Salam Ramadhan in advance!
Selsema lor!
Sunday, June 30, 2013
Tok Aman Bali Beach Resort
Hollaa..
Hehehe... Kalau orang lain sibuk ngan bola kelantan lawan johor.. Tapi I.. Sibuk nak ke resort. Hahaha.. Memang x minat bola so... Ada I kesah?
Tuesday, June 25, 2013
Pay Day
Hohoho...
Biasak la... Bila dah bunyi guruh di langit air dalam tempayan ni akan dicurah!
Ntah apa2 la tuan punya blog ni kan?
Teruk betul..
Monday, June 24, 2013
Dah setahun lebih...
Hi all!
Berkaitan nga iPhone 4S i ni la. Dah setahun lebih i guna tapi masih setia ngan nya. Kalau sebelum ni.. Paling lama guna hp pun cuma 6bulan pastu dah boring.
Tapi bila guna iPhone ni... Lama la plak. Nape ek?
Salah 1 sebab yang best.. Gamba dia yg leh di edit. I yang udus ni pun leh nampak gojes... Huhuhu.. I like.
Tapi sebenarnya tengah nak shoot S4 ni... Cuma nak tunggu 4G Lite punya version kuar. So... Sabarrr!
Picture S4 sure lagi cun kan sebb 13 megapixel.
Huishhh... Lambat eh...
Wednesday, June 12, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)







































