Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Saturday, September 28, 2013

Nobita? Eh, bukan... TABITA!

Hi korang!
How are you today?
Haha.. Kali ni nenek nak kongsi skit cerita nenek yang tua kerepot ni. 
Korang pakai skin care apa skarang ek? Tuan punya blog, guna TABITA.
I like it. Muka nenek yang tua ni boleh jadi tegang la.... Cerah and jerawat gatai ni makin kurang. Tak de la ilang terus. Beransur2 la. Kalau dulu... Hari hari muncul jerawat baru. Tapi skarang dah x muncul tiap2 ari la. I dah guna sebelum raya and hari ni order lagi. Suka lah. 
Kalau korang nak... Boleh la order ngan pengedar Tabita. I tau mesti korang tanya, ori ke? Ntah la. I pakai takde la rasa perit pedih sangat. Biasa2 je. Mmg ada pengelupasan manja2. Then after 2 weeks muka dh kembali ok. Kalau pakai bedak tu nampak gebuss je. Cun! Tapi maafkan sebb tuan punya blog tak cun so xleh nak tolong promote la.

Tuesday, September 17, 2013

Thank you very much dear

Surprise...!
Thank you very much la murid2 ku. Ingat jugak korang kat teacher. 
Felt craft-handmade birthday gift from Afza. Thanks! So sweet...
Lawa jugak diorang ni bila baca card yg diorang bagi. Anyway... Love u all!
I also got 2 chocolate bars but forgot to snap the picture using this phone. It's in my BB.
Nevermind.... Anyway thanks...


Monday, September 16, 2013

M Officially 32!

Alhamdulillah. 
Panjang umur & murah rezki.
Those were wishes from my beloved friends and pupils.
Thank you very much for remembering my bornday. Walaupun korang ingat Hari Malaysia sama nga birthday I. X kisah la. At least u remember me. Tq. Tq. And tq!
Tadi ke Tutti Frutti, hero melaya ku - Abam Alif belanja mama. Tq abam!
Hehehe.. Jgn jelez... Mak dah ada anak teruna yg dah besau. Dah pandai belanja mama dia. Sat agi... Sure pandai belanja pompuan la tu... Huhuhu...

Sunday, September 15, 2013

Good luck to UPSR 2013 candidates

Assalamualaikum
How are you today? Hope you are in the pink of health. 
Peeeewwwiiit... Ayat cam nak anta surat kat pen pal tu. Hua hua hua..
Pape je lah... Sebenarnya tak de mood nak update blog skang ni. Sebab mood ke laut. Huh!
Hari ni ada majlis restu ilmu utk murid tahun 6. Tak de pe nak cakap. Just good luck lah my dear pupils. Xdok woh kilah doh kalis... Sero v blako doh. Hope u'll do your best. And get the best results for u and our school.

Tuesday, August 27, 2013

Sambutan Hari Raya di SK Pak Badol 2013

Salam semua.
Ho ho ho... Ari ni ada 2 entries. Sebab lupa nak upload yg previous entry.. X kisah la kan...!?
Ok, ni hiasan dewan terbuka kami.
Antara guru-guru yang cun melecun.
Baju kami warna sama la ari ni.
Lagi gamba cun melecun..
Dan yang paling cun... Op kos tuan punya blog la kan (sila muntah kat bilik air!).
Mr.David pun mai. Tapi dress tahun lepas ni. Nevermind, still cun!
And the pupils...

Monday, August 26, 2013

My new toy

Ehem... 
Dok aim nak amik S4 tapi bila g kedai terbeli Blackberry Q5 plak.
Adoi... Mesti korang tanya, nape x amik Q10 ? Sebab kalau fikir balik, rasa cam mahal sgt and x berbaloi. Baik la I amik S4 dari amik Q10.
Argghhh... Pape pun lantak ah. Asalkan I ada gajet baru yang boleh I godekkan.
Zasss... Layan je la apa yang ada ni.
But to tell the truth, I'm loving it! Walaupun low-n punya phone...
Kira ok la kan?
Kita tunggu iPhone 6 nak kuar nati lak... Next month... Maybe 10 Sept kot..
So, tunggguuuuu...!

Sunday, August 11, 2013

Happy 1st Birthday to Aisya Sofia

Ehem.. Dah setahun anak menakan aku yg lahir kat Abu Dhabi ni. Cepat kan?
Semalam sambut birthday Aisya nga Belated utk abam Alif (hero melaya ku). Ada la kek and sedikit jamuan. Kawan my sister and sepupu sepapat je yg datang beraya. 
So ni je yg sempat di snap.
Ni plak gamba gediks tuan punya blog bersama my beloved sister.
Dan lagi... Bersama my mother...
Dan gedikss lagi...
Dan lagi...

Thursday, August 8, 2013

Hari Raya AidilFitri 2013

Ass Salam...
Macam biasa... Kalau raya mesti balik Kedah. Tahun ni kitorang punya dress code ialah PINK. Hohoho... Walaupun xde anak pompuan... But I like pink. Nampak sweet je kan..
Dan untuk kali pertama, x de gamba raya bersama keluarga. Hanya tuan punya blog bersama hero-hero mak je. Almaklumla... Mr.A bukan jenis suka bergambar. Bare buke buleh wak sehe! Keno dok dale bukuh!
So xleh nak show off la.
Muka yang dalam proses menggelupas. Sila abaikan tuan punya blog yang tak cun ni.
Bersama mertua, biras & cucu2nya.
Hero-hero Melaya mak!
Aqil and Azim. Mana si abam? Dok kat depan I. Melantak laksa penang.
Macam biasa la.. Mak kan suka snap snap...  Hehehe... Zasss!
Layan...

Just want to wish...

Nati kita update lain utk versi baju raya...

Tuesday, July 16, 2013

Onde-onde

Ehem... Apa juadah korang ari ni? 
Masak sendiri atau ke bazar Ramadhan je?
Me? Macam biasa ah... Main tunjuk2 je. 
Balik sekolah tadi, bawa abah ke Klinik Ziad so ari ni kira 2 trips la ke Melor. 
Biasa la... Abah ni kalau tak ke klinik kegemarannya tu sure x sembuh penyakit dia. Nak kena g Ziad gak. Baru ok.
Minta maaf. Tuan punya blog nak enterprem kejap... With the msg... I love you! Eh... Macam korang tak leh baca kan ? Apa daaa... 
Hehehe.. Maap le... Ari nak ujan. Puasa... So x brapa stabil la ni. Tu yg melalut... Ok. Abaikan...

Saturday, July 13, 2013

Hadiah dari secret admirer?

Are you sure?
Hehehe... Jgn terkejut mak cik yang tua ni ada secret admirer! Hahaha... Lawak je tu.
Sebenarnya tu dari anak murid I yang darjah 6 and namanya Zahid Lutfi.Dia balik kampung and belikan ole-ole utk teachernya. Dia anak salah seorang guru kat SKPB ni ( Thank you very much Kak Siti! ). 
Hishh.. Makcik ni dah tua... Ala ala nenek kebayan dah ni. Mana la ada org minat... Kan?
Papepun... Terima kasih skali lagi sebab ingat kat Teacher.


Sunday, July 7, 2013

Mr.A new toy

Salam semua!
Tinggal beberapa hari lagi dah nak masuk bulan puasa. Salam Ramadhan in advance!
Tuan punya blog yg x berapa sihat. 
Selsema lor!

I LoVe TuneTalk