Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Saturday, October 17, 2009

Berkebun

Ni crita skit pasal minat baru i sejak dok umah sendiri ni. Berkebun? Cuba tengok...ni kebun ke semak samun? Kikikikikiki....ntah la...semua di campur skali...kangkung ada... Pokok bunga ada....cili ada... Mangga ada...macam2 ada...cam iklan astro la plak... :)

Tada....ni la hasilnya...cili...siap buat masak lagi...hahahhahahhahha....skang ni dok tunggu kacang botol berbuah kat blakang umah. Nampak cam subur jer...tu pun bukan I yang semai...my mum-in-law masa dia datang ari 2. I dah semai 2 kali benih kacang botol ni, tapi x idup. Tapi kalau cili...skali tabur jer...terus naik...memang tangan panas la kot? :)
Nati kalau dah berbuah kacang botol tu...syok la...boleh bukak kedai sayur kat depan umah....hihihihihhihi...... :)

2 comments:

Amy Nujaimy said...

salam.... weiii... kebun ker hutan belukar..... kikiki.....

btw.... i punyer munger masih sihat lagi tak?

d34n4 said...

huhhuhu..ok gak la u pnye cili idup..i pnye dh mati..so skrg tgh try tanam kt pasu lak..huhuhu..

I LoVe TuneTalk