Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Monday, June 13, 2011

Macarons everyone! Not Macaroni ok...

Salam ! <3
Hehehe...jangan jeles oh-keyyy! Dapat jugak I merasa benda alah ni. Credit goes to my lovely sis yang teringat kat adik dia yang mengandung  TIDAK MENGANDUNG ni. :) Nak tau nama pa benda ni? Tak tau la nama kat Mesia ni tapi nama glamor "macaron". Betul tak? Rasanya my sis ada buat n3 pasal kueh ni kat blog dia. So, rajin2 la korang klik2 blog dia. 
Macammana rasa benda ni? Hmm...tak der la sedap sangat tapi untuk korang yang tak suka manis memang tak sesuai ok. Tapi i ni memang jenis yang "sweet tooth" so memang ....
AUW...I LIKEEEE!
To my sis...thanks for the cute green bag (ma amik hok meroh, as u know it's her fave color!) and those lil blue t-shirts for my sons.
Tapi i really adore the pink coach wristlet that you've bought for ma. SO VerY sWeEt! i LoVe PiNK!!! Tak po, i kumpul pitis dulu...kot2 ado rezki lebih nati...leh la i suruh u belikan. i transfer duit...sebab tak nak nati u kato...kalu kirim nge air liur...so wak kelik pun air liur la...hehehe..rasa cam pernah dengar je pepatah tu....hahaha...whatever....anyway... Thanks again...for everything!
"LoVe YoU all!"
*For those yang tak tau my sis ni balik dari mana....she just got back from Abu Dhabi. Her hubby works there. Skang ni cuti summer, anak dia dpt cuti so diorang balik sat la. 3/4 July nati p sana balik la.

No comments:

I LoVe TuneTalk