Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Thursday, January 10, 2013

It took me almost a year to...

Finish the book. The Peach Keeper.
I was so busy last year. It was my first year teaching the best class so messed up. I could'nt find some good quality time for myself. Asyik kena tanda kertas budak je... Tu la banyak sangat bagi homework kat bebudak. Bila tiba masa nak semak.. Stress otak! Sebab macam2 ayat yang diorang buat. Hadoiii... Papepun... It pays when they managed to get 25 5 A's.Walaupun x sehebat the year before that... I am proud with them. They worked hard to get it. Congrats my children!
Ok... Back to the book. Well, crita dia xder la best sangat tapi bila dekat nak abis tu cam sweet je bila happy ending. Paxton with Sebastian. Willa and Colin. Auw... I like! Ingatkan ada cam crita antu skit... Tapi cam spirit2 gitu je. Sepoi-sepoi bahasa je... Tucker Devlin yang mati dibunuh. Hah... Kalau korang nak tau. Baca la. I amik masa setahun nak abiskan buku tu. Tapi sebenarnya... Kalau bebetul tumpu, 2 ari leh abis. Saje je memBZkan diri.
Now... I am reading The Time Of My Life by Cecelia Ahern. My favourite author!
She alway wrote a wonderful, enchanting, tender and beautiful story. I like her style.
Jom kita tengok brapa lama I amik untuk abiskan buku ni.
;)



No comments:

I LoVe TuneTalk