Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Wednesday, May 25, 2011

E-Gtukar lagi?

Hahaha...baru duduk 6 bulan dah nak tukar sekolah? Tak syok la wei kat c2. Tak per...bulan 9 ni kita cuba lagi. I don't care what you all want to say. I want to go out from here. I heard a few teachers (new teachers 6mths-2yrs there) complaining about the 'environment' here is not the same like their other school. I thought I'm the only one who felt that way...but others too. Hmm...how bad it is? Can you imagine that? Huh? :(

Semakan Status Permohonan Pertukaran Guru Terlatih Antara Daerah
bagi Sekolah Rendah dan Menengah

No. KP : 810XXX-XX-XXXX
NUR JIHAN BT. MOHAMED DAUD
Bagi Sesi : JUN 2011


Permohonan pertukaran anda tidak diluluskan.
Sila cetak surat di bawah dan kemukakan satu salinan kepada Pengetua/Guru Besar.



No comments:

I LoVe TuneTalk