Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Wednesday, November 9, 2011

A Note

Hi...
Semalam baru ku jumpa budak ni dalam FB. Dia add saya. Saya ingatkan dia dah lupakan saya. Dia adalah seorang budak yang cerdik. Saya mula mengajarnya ketika umurnya 8 tahun. Masa tu I pun muda lagi sebab baru posting la katakan. Still single and available (dan yang penting KURUS lagi tau!)!.
Nak dijadikan cerita, pada suatu hari...budak ni tanya I..."Teacher nak eja cantik dalam bahasa English camner?". So I pun bagitau la. And then dia leh bagi I 1 small note yang bertulis "You are beautiful". Alamak...terharu betul I. X pernah ada murid...budak darjah 2 boleh buat note cam gitu. Auw....Memang betul2 terharu.  Bukan nak puji diri sendiri tapi terharu ngan budak tu. Pandangan dari kaca mata budak darjah 2 kepada tcer dia. Huhuhu...Then lepas tu bukan I dah ngaja dia so I ingat dia dah lupakan semua tu la. Semalam, dia add I kat FB. Dia masih ingat saya. Hahaha...suke lah.
Anyway...Qasrul Iqbal , Good Luck in your SPM!
I know you can do better because YOU ARE A BRIGHT STUDENT!
You can go far.....
=)
Thanks for still remembering me...
=)

No comments:

I LoVe TuneTalk