Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Wednesday, January 13, 2010

P.S. I Love You

This is the cover of the book that I've bought last December. Kalau dok umah tak sempat nak baca. Mai kat sini baru dapat habiskan. Yahoo...

For today's entry, nak bagitau pasal buku cerita yang baru abis I baca. Disebabkan keboringan tahap gaban kat sini....masa di habiskan dengan berBlog, berFacebook, and reading jer. Huhuhu...so dalam masa 3 hari je I dapat habiskan membaca buku yang bertajuk "P.S. I LOVE YOU" by Cecelia Ahern. Wow...nice, sweet story! I like....Let me tell you a bit about this book...biar la orang lain nak cakap apa la dia ni...baca buku yang dah lama...suka ati i la wei...buku lama ke....buku baru ke....asalkan buku...betul tak? Amalkan sifat membaca.....
Sinopsis skit pasal buku ni.

It's the No.1 international bestseller.
Some people wait their whole lives to find their soul mates. But not Holly and Gerry. They were childhood sweethearts - no one could imagine Holly and Gerry without each other. Until the unthinkable happens. Gerry's death devastates Holly. But her 30th birthday looms Holly discovers that Gerry has left her a bundle of notes, gently guiding her into her new life without him, each signed "PS, I Love You".
With some help from her friends, and her noisy and loving family, Holly finds herself laughing, crying, singing, dancing - and being braver than ever before.
Life is for living, she realises- but it always helps if there's an angel watching over you.
Memang best kalau crita tentang cinta...kawan2 yang betul2 KAWAN. Tak kira time kita senang atau susah. Harga murah jer...RM31.90. I beli kat Popular so dapat la discount 10%. Tak sampai RM30 pun...tapi memang suka lah baca buku ni...thanks to Miss Hunny (http://fromseratingwithlove.blogspot.com) yang bagi suggestion. *2 Miss Hunny - Taknak ke jual buku Cecelia Ahern u, yang u dah baca?-barang 2nd hand kira murah la skit kan?*


Original cover. Before dijadikan movie. Sama cam Twilight New Moon. Skang ni dah tukar cover. Ada gamba Bella, Jacob & Edward. I beli New Moon yang original cover...tapi PS I LOVE U ni tak leh lawan ngan TWILIGHT la. Twilight is still no.1!!!!


No comments:

I LoVe TuneTalk