Followers...

....

I like this 1! Please klik...

Saturday, January 30, 2010

We've Got Pet Rabbit

Ni anak ke mama & abah yang semangat nak pelihara rabbit?
Abang Alif yang suka sangat bila ada rabbit. Dia janji nak g skolah tiap2 ari la kalau ada rabbit. Sebelum ni liat je kalau nak g skolah.
*-*

Last Friday, we went to the Friday Market at Wakaf Baru (near our house). Then we saw some cute rabbits for sales. My sons love the rabbit especially Alif. He wanted me to but it. But I said, we have to ask "Abah" (what my sons called my husband) first. There were 2 big cages with full of rabbits. The prices were from RM15 - RM20 per rabbit. Then we went home. And guess what? My husband said ok. So, he bought the cage (RM50) and I bought the rabbit. When we went again to the stall, the rabbits were sold out! Laku betul rabbits ni. Kalau cam ni bleh buat biznes rabbit la after this....huhahuhahu.... We bought the last rabbit. I said to the salesman that we want a male rabbit and he said he'll bring next week. Siap booking lagi tu...!Abis duit aku RM20. Next week abis lagi RM20 untuk rabbit jantan lak. Kalau tak der pasangan kesian lak kat rabbit tu. Betul tak? =)
Anak2ku ni...kejap2 nak kuar tgk rabbit. Kejap2 nak kuar tgk rabbit...alasan nak main kat luar la tu... ;)


Stakat ni rabbit ni masih selamat lagi. Tak di"penyet" oleh mereka. ;) Nak boh nama apa eh? Ming Ming? Macam Wonder pets la plak. Minnie? Tu nama mouse...hmmm....




2 comments:

Anonymous said...

bg nama nabnab
haha

Jihan Daud said...

nabnab? isk bunyi cam arnab jantan...kasi manja skit la..

I LoVe TuneTalk